Суббота, 20.04.2024, 01:30
Вітаємо Вас Гость | RSS
Неофіційний сайт
Форма входу
Пошук
Статистика
Архів записів
Статистика сайту
Главная » 2016 » Январь » 06

При створенні систем управління рухом дорожніх озмічувальних машин (РМ) найбільший вплив на них здійснюють збурення, спричинені нерівностями твердого дорожнього покриття.

Такі нерівності розрізняють по формі, розмірах і характеру чергування в профілі, тобто в перерізі рельєфа у напрямку руху машини. Форма нерівності при цьому може бути будь-якою: синусоїдальною, параболічною, прямокутною та ін. Розміри нерівностей визначаються їх довжиною та висотою. Нерівності довжиою до 25 см складають мікропрофіль. У реальних умовах колісні машини найчастіше рухаються по дорогах із випадковим мікр ... Читать дальше »

Просмотров: 559 | Добавил: Admin | Дата: 06.01.2016