Среда, 22.11.2017, 05:05
Вітаємо Вас Гость | RSS
Неофіційний сайт
Форма входу
Пошук
Статистика
Архів записів
Статистика сайту
Главная » 2016 » Январь » 6 » Вплив нерівностей твердої поверхні на процеси руху дорожніх розмічувальних машин
22:51
Вплив нерівностей твердої поверхні на процеси руху дорожніх розмічувальних машин

При створенні систем управління рухом дорожніх озмічувальних машин (РМ) найбільший вплив на них здійснюють збурення, спричинені нерівностями твердого дорожнього покриття.

Такі нерівності розрізняють по формі, розмірах і характеру чергування в профілі, тобто в перерізі рельєфа у напрямку руху машини. Форма нерівності при цьому може бути будь-якою: синусоїдальною, параболічною, прямокутною та ін. Розміри нерівностей визначаються їх довжиною та висотою. Нерівності довжиою до 25 см складають мікропрофіль. У реальних умовах колісні машини найчастіше рухаються по дорогах із випадковим мікропрофілем, який характеризується незакономірним чергуванням нерівностей різних розмірів і форми. Випадкові зміни таких нерівностей по довжині шляху можуть бути охарактеризовані лише статистично. Основною особливістю випадкової функції є невизначеність її протікання, тобто по формі і розмірах мікронерівнеостей на якійсь певній ділянці дороги не можна точно визначити форму і розмір нерівностей на наступних ділянках. 

Конкретні значення випадкової функції називаються реалізацією випадкової функції. При статистичному методі вивчення випадкових функцій застосовують не властивості кожної із функцій, а властивості всієї множини функцій в цілому. Якщо застосовувати даний підхід до дослідження руху РМ, яка знаходиться під дією випадкових збурень, то це дає можливість аналізувати її поведінку не по відношенню до якого-небудь одного впливу, а по відношенню до цілої сукупності можливих випадкових впливів.

Випадкові функції, для яких можна по одній реалізації встановити вірогіднісні характеристики, називають випадковими функціями, які володіють ергодичними властивостями. У цьому випадку середнє значення функції (на досить великому інтервалі спостережень) приблизно дорівнює середньому значенню по множині безлічі спостережень. Випадковий профіль часто змінюється приблизно однорідно по всій протяжності дороги з твердим покриттям, причому вірогіднісні характеристики його суттєво не змінюються. Такі випадкові функції називають стаціонарними.

razmetka.com.ua

Просмотров: 140 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]